Everything is just dark.


Bild på mej och Norea från Januari :)

Hellu! Orkade inte blogga i går kväll för jag kom hem sent från Erlend. Höll på att somna redan där så jag gick direkt till min sköna säng! :)

I dag har jag haft typ en lektion, eller en och en halv, Gympa först på morgonen och sen lite spanska. Sen drog jag i väg med mitt Utskott på 4 och en halv timme möte, så vi köptade stenhårt med att sätta upp alla affischer vi hämtat, göra valscheman, kontrollant scheman & gå igenom allt inför skolvalet!
På efter middagen träffade jag Vera & Erlend, vi gjorde typ inget, snackade lite, chillade & åt glass.
Sen gick jag & Vera till Spej och hade första mötet med alla nya. Åkte på ett antal armhävningar och Joanna blev ( typ ) på körd av en moppe, skit läskigt! :/

Men nu har jag fixat ett program som kan göra mobilteman, så nu ska jag leka med det :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter det programmet?

2010-09-09 @ 18:12:27
Postat av: norea

faaaan vilka snygga tjejer. kan man få nummer eller?

2010-09-10 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0