Do ya belive in love ?



Yooo! Jag är grymt trött och har nästan somnat flera gånger idag, hahah, typiskt. Har hur mycket saker som helst som jag måste göra :/ I morrn äre det redan fredag och helgen är redan full! I dag var det första dagen 9:ornas spanjorer var i skolan, och såklart var vi tvungna att interjuva dem hela spanska lektionen. Och jaaa,  jag var med Norea, det var grymt pinsamt och med en massa konstiga frågor på fusk papperet.. jaaa det gick sådär. Efter skolan åkte jag in till stan med Rosa & Jennifer och träffade på Sandra så vi sprang runt i typ alla H&M affärer för att leta efter ett par skor Rosa skulle köpa, såklart fanns dom ju ingenstans, men det var iaf grymt kul att träffa Sandra igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0