Ciao!


liten random bild :)
Hejhej, i går trodde jag att det var lördag så det blev ganska sent i säng när jag insåg att det var söndag, sen missade jag min ända sovmorgon för elevrådsfotot, men det blev grymt! Kan visa det när My lägger upp det!
Efter skolan åkte jag och Anna in till valstugorna och tiggde affischer av de trepartier som inte hade skickat. Det var ganska mycket folk och många vanliga menniskor som stod och argumenterade med den i stugorna. Själv ska jag dit med skolan i morrn för att göra det! Vänsterpartiet hade dock inga affischer i stugan så vi fick gå bort till Kungsholmen efter vi pausat på Donken. Vi gick ända till deras lager där vi fick 6 stora hårda affischer! Det kommer bli grymt inför valet! Det kan jag lova! :) Men nu ska jag äta något innan jag sticker bort för att träna lite :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0