Utkast: Okt. 9, 2010



OJ DET BLEV INTE PUBLICERAT!

Shoho! Äntligen helg, något jag verkligen behöver, mitt humör gåt upp och ner dom västa alperna, var jätteglad och pigg i morse, sen var jag nog mest sur, trött och beskymrad resten av dagen, förutom i skärholmen efter skolan där jag mötte Hanna, Rosa, Jennifer & Gonca. Fast jag åkt dit med Agnes, vi köpte saker till hennes fest, och kolla runt massa! Sen köpte jag present till henne, eller jaa, från mej & my, och det blev några ringar, en navel piercing & en biljett till chokladfestivalen :) Grym kväll med alla tjejer igen hos Agnes i kväll. Men nu ska jag måla naglarna med ett lack jag köpte i dag :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0