351.68


Tjaaaa, dagen började som värsta otursdagen! Nån som ringer och väcker en klockan 06:59, nämner inget namn på jäveln, *host* felix *host*, sen ringer nåt mongo alarm med 10 minter mellanrum så man precis hinner somna om i mellan, och man vaknar förvitrrad och vet inte var i från ljusskiten kommer i från, sen när det äntligen tystant efter typ 1 timme så försover man sej och missar tunnelbanan med 10 sekunder och blir sen till dansen, Greeeat! Bara några av mina failar i dag, och klockan är lixom bara tre ännu. Men dansen gick bra, skönt att dansa, efter som jag inte var med förra gången hade jag ju missat en del, men grymt härlig känsla att bara dansa. Välbehövligt!

Men nu ska jag väl äta något, sen om Erlend kunde träffa eller inte, efter som han tvärt slutade svara, och sen i kväll kommer jag antagligen sova över med Agnes :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0