21:49


Kolla vad jag hittade på Palatsets hemsida, sweet. Min lilla bild på Tyra :)

Hejhej! Jag vet inte riktigt vad det är mej, antagligen går jag endast på sparenergi, på förmiddagen senaste dagrna har jag varit helt flum, hahha, men som idag, på morgonen svenska lektion dansa jag & emma runt och sjung till Gubben i lådan & dansa-låten, jag menar, hur normalt på en skala är det ? Med tanke på att jag är så grymt trött så jag har lust att typ gå i ide på eftermiddagen. Är så grymt trött och sliten så det är inte klokt! Menmen, snart är det helg, även fast det inte direkt betyder vila, skulle behöva en månads helg. Annars var det spanska prov och något sorts engelska prov nästan, fick väl sådär båda två, men spanskan gick iaf bättre än engelskan. Annars har jag varit inne på Palatset i dag och fick bilderna som de beställt och sen pratde vi igenom allt och lyssna på John Mayer och bara chilla, hur mysigt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0