PICTURES





Här är bilderna som det blev, detaljbild-miljö/känsla-Artist-Artist.
Dock är kvaletén mycket bättre är på dem här som jag visar nu :)

Nu är jag äntligen klar och har valt ut 4st bilder av drygt 1000st, fast jag är grymt osäker om de är dom bästa, eller om dom ens är bra. Hade så himla mycket att välja på, och sen skulle dem vara under rubrikerna, typ detalj, miljö/känsla & artist, om man ska för enkla de. Men det blev två artist bilder efter som jag blev smått förälskad i båda och det var nog de som gjorde att jag valde dem. Tillskillnad från detaljbilden som jag nästan är missnöjd med, men den var den "roligaste" av alla detaljbilder, tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0