Monkey-bo



Yoo! Ligger här och äter upp det sista av fluff bruken, om man köpt en burk måste man ju äta upp den oxå! Så nu är jag pigg, vet inte om det är för de stora mängde socker jag slevar i mej eller min lilla sovstund i Erlends famn på eftermiddagen, men pigg är jag iaf, vilket är bra efter som en hel bok väntar på mej.. Awsome!
I dag fick vi äntligen laga mat på Hemkunskapen, Johanna & Agnes maträtt med kolhydrater om jag inte minns fel. Och efter skolan gick jag & Erlend till honom, och han ägde ut mej på piano, vilket var väldigt väntat, men ändå ^^ Har knappt spelat sen i 2:an och fick för mej att pröva i dag på musiken och kan nu stora delar av Nothing else matters :) Yaaay (a)

S
en har jag fetaste i-landsproblemet.. Vinterskor, funderar på att klicka hem ett par Uggs, bara för att dem är så grymt mysiga när det är så grymt kallt, men samtidigt blir det inte riktigt jag, om jag springer runt med dem och en Canda jacka. Efter som det är den ända varma jackan jag har, och den är väl ganska snygg, jag menar vilka varma & mysiga jackor är snygga.. ? hmm, kan inte köpa en ny jacka, men typ inga skor passar till den, inte ens mina älskade boots.. What to do ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0