två tänder mindre,


Här om dagen såg jag Mumin på stan :)

Hejhej! Erlend gick nyss, vi har pluggat spanska. Efter skolan gick vi hem och åt innan Erlend följde med mej till tandläkaren, för att dra ut två tänder, så nu och sen ca 3 timmare tillbaka har jag ingenkänsel alls i överläppen och tandköttet där, och liten del av gommen och det känns grymt läskigt, specillt då jag är minde bedövad i mitten  av läppen för tänderna som skulle ut var en mer på högra sidan och en på vänstra, så i mitten ha jag nästan känsel vilket gör det ännu äckligre, hahah ;p Sen 5 minuter efter att vi gått från tandäkaren ringde de från Kronan och vill bestämma tid för att sätta in tandställningen, jag hade nästan glömt det, men nu närmar de sej, hjälp! :(

Annars jag känner mej helt dränkt i skola nu! Och fick 40 glosor till på tisdag i dag, samma dag som matte provet, great!? Jag kommer dö. Men nu ska jag ta en paus och skriva en önskelista för på Lördag åker mamma och syster till London :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det inte så farligt, mer än att du kommer leva på blåbärssoppa i ca en vecka för du kommer ha så onte i käken

2010-10-05 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0