Palatsets Musikfestival


Jag & Love Antell :)

Yeeeah! Det är där jag tillbringat den största delen av helgen! Grymt måste jag säga! Coola band, nytt & gammalt folk, fotograf, musiken, känslan, awsome helt enkelt! Dock var ju festivalen inte så stor, men ändå, jag har lyssat på så många band som jag annars aldrig sett! Så grymma! I dag har jag fotat både det ena och det andra, pratat med Ulrik och tagit yttligare några när bilder på honom, hängt med Sixten and the cupcakes, gjort en klockren cup mot några tjejer som slängde öronproppar, sagt till Love Antell att jag älskar honom & Florence Valentin, fotograferat allt och lite till :) Jaaa, nu återstår bara att kolla igenom alla ca 1000 bilder och välja ut till att börja med 3 st, som sa mailas i väg senast i morgon kväll, vilket jobb alltså, alla konserter var ju grymma även om det inte hörs på bilden :/

Kommentarer
Postat av: Norea

hej.jag.är.jätte.avundsjuk.

2010-10-04 @ 21:04:31
URL: http://dynamiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0