Oooooh - Oooooh


Natha i dag :)

Heeey! Måndag, jag är så grymt otaggad inför en ny vecka, som i stort sätt redan är full, awsome! Kan du inte vara helg i 4dagar eller nåt ? Men snart är det iaf lov, så ska man njuta på Malta! Lovely!

I dag har jag varit super trött vilket resulterat i en überflumming dag, mycket skratt! Roligaste So:n på riktigt länge! Sen har jag oxå fått skit av mattanterna sen höstfesten, pratat med bitr. och lärare om de, funderat över prao & gymnasie med Norea, och stickat massa på vantarna och efter skolan gick jag till Natha och lagade maten vi ska göra på HK redovisningen och sen efter de mötte jag upp Elevråds styrelsen vid tunnelbanan vid 7 gör att gå hem till Love och prata om maaassa! Hahah xd men nu måste jag plugga & kolla igenom hela nya skolkatalogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0