Om jag kunde fånga alla änglar på himlen skulle jag ta med dem hem.






Håkan signerade på Bengans på Drottninggatan idag! Vi åkte in direkt efter skolan, en lång kö mötte oss och kyla. Inte dirket mysigt med så värt! Det var U N D E R B A R T ! Kärlek, glädje, lycka, hopp rakt igenom! Köpte 2 steg från Paradise och fick den signerad. Till Signe, Håkan Hellström. Och en kram! Ååååååh! Vilken känsla, allt! Väntan, sångerna, solen, att se kön gå framåt, in genom dörrarna, och kramen, ut, skrika, gråta, springa och såklart Håkan!
Fatta - Håkan Hellström!

Kommentarer
Postat av: Anna

Herregu, jag tror inte att jag riktigt fattat att vi fektiskt KRAMADE HÅKAN HELLSTRÖM. Shiieet, jag är ju nästan avundsjuk på mig själv! Heheh...

2010-10-16 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0