Oktober - oktober


hihihi, jag skojade bara lite när jag sa att jag hade klippt mej, så till alla er som frågat, hur kort det är ?
- då kan jag bara säga, att de är lika långt som det var förut, men som sagt, funderar jag på någon förändring.. Vill få bort slingorna, men det känns onödigt att färga bort dem, och på bilden syns dem ju grymt mycket, det är väl blixten, sommarblekt och sen med det mörkare som det ser så himmla ljust ut. Annars funderar jag kasnke på kort som jag visa förut eller sidecut ? Hmm.. ?

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU KOMMER GARANTERAT ÅNGRA DIG. Klipp upp det bara och gör det lite fräschare eller hur man säger, klipp sne lugg eller något, men klipp inte av det mycket :)

2010-10-04 @ 15:18:08
URL: http://linneacederquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

SIDECUT

2010-10-05 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0