Min söta Fransson!



Hejhej! I dag hade vi No-prov och det gick väl bra förutom att de blev stressigt i slutet! Och efter lunch var det de fruktade 5.2 m vid mälarhöjdsbadet i terräng, och det gick väl okeey! Det var inte lika jobbigt som jag trott dock är jag grymt otränad så det gick inte så fort, speciellt inte efter som jag powerwalkade mycket efter som det gjorde ont att jogga! Pain! Men med tanke på de så gick de ändå bra, kom inte sist iaf! Och typ i mitten av tjejerna i klassen :)

Efter skolan gick jag och fikade med Agnes och pratade igenom mest dagens prov med även annat, sen mötte jag upp världens segaste Erlend för att han hade min laddare innan jag åkte hem och städade, intessant fredag, right ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0