i failed this time and i will fail again



Lånadebilder på Norea, mej & My - från My & Norea
Gjorde västa failen! Fick ett medelade att minnet på mobilen tänkte att de bara var minnet för typ bilder och sånt och tänkte attt jag kunde fixa det sen, men det var tydligaen för allt, så nu när jag typ skicka 1000 sms om några töntinga glosor och ingen svarade, kolla de jag alla inställningar och skit med tips från comviqs hemsida och allt, och till slut rensade jag lite medelanden och då kom alla! Allt minne var fullt! Alla sms från hela helgen ramlade in! Greeeaaat!

Annars har man typ pluggat hela efter middagen, försökt iaf, fast det gick verkligen uselt! Har hält i mej 1 liter tropiskt jucie och slukat lite choklad, det är väl de jag lyxats med, inte så mycketa alltså! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0