Att drunka när inte så illa om man får en dröm att hoppas på.


Förra höstlovet i lovely Egypt,

Heeej! Måndag igen, inte kul. Tänkte verkligen vila ut i helgen, men nej. Så blev det inte. Hahah, så typiskt, det kunde jag ju räknat ut redan från början! Menmen, nästa vecka är det lov och Malta som väntar! Häärligt! Dock ja Theo att Malta inte var nåt speciellt, men jag vägrar lyssa, det ska bli grymt! Så det så!  I dag har jag träffat fina Norea! Vi har kollat lite prao och skickat i väg ett par mail! Hoppas vi får tag i nåt grymt! Annars har jag proppat i mej massa skit, inte bra alltså! Säger jag och stoppar ner handen i godis påsen igen -.-
Men nu ska jag fortsätta min jakt på mina borttappade gloser som jag måste kunna till i morrn! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0