22:44


Last Christmas..

Hejhej! Jag längtar verkligen ihjäl mej till Julen nu! Orkar inte med det här gråa mitt-i-mellan sommat & vinter! Tänk vad mysigt med jul! ååååh! Annars fick vi tillbaka matteproven idag! Grymt nöjd! Jag brukar alltid faila på matteprov, det brukar verkligen gå usel och sen blir jag aldrig nöjd, men trotts att jag inte hunnit räkna de röda linjerna nästan alls på kapitlens och plugga på allt hann jag knappt heller, så fick jag VG+, NÖJD! Dock var det typiskt mej för precis som på spanska provet var jag en vg poäng ifrån MVG, och det jag gjorde fel på för att få det poänget brukar jag alltid kunna, så typiskt, men grymt ändå! :D

Men nu sitter jag med en ny hög med papper i knät inför So-provet på fredag, vilket antagligen kommer gå åt skogen, och engelska uppsattsen vill jag inte prata om, kommer faila så hårt! Och allt är den där tråkiga bokens fel! Faktikst! Menmen. Eftermiddagens har tillbringats hos Erlend och sen kvällen på ett skolrådsmöte, vi var bara 5 från elevrådet, tur att det iaf var några som kunde, tråkigt ifall nån behövde gå själv, och pinsamt! Vi fick presentera oss kort inför alla föräldrar tsm med lärarna och rekton och sen pratade vi kort om Elevrådet och jag pratade om hur utskotten funka och sånt, PINSAMT, min ord tog slut.. -.-

I morrn blir jag dödsdömd.. typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0