10-10-10


I dag invigde jag denna sötsak från Koola Anna som jag fick för ca 1,5 år sen och tappade bort den över sommaren, men kände att den skulle användas minst en gång innan vintern. Sen är tightsen från Zara och koftan från 157 :)

I natt sov jag hos Erlend med Agnes, gick dit på eftermiddagen och sen mötte vi Agnes senare och hyrde 2 filmer och köpte massa godis som vi knappt åt hälften av, haha :) Jag och Erlend gjorde västa fällan för Agnes med sån där matplast som hon gick rakt in i när hon skulle på toa, kulkul! Det var iaf grymt mysigt och chill på vår lilla Grotesco no.2 natt, fast vi glömde kolla på Grotesco, typiskt, hahah! Sen kom Mattis på morgonen och då gick han oxå på matplast buset! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0