Weekdays kicks me off


repris

Hey, nu ska jag ta tag hemkunskapen och börja plugga, provet är ju trottsallt på tisdag och är antagligen grymt viktigt för betygen, snart äre jul och lov! Och i dag är det första andvent! Lovely! Längtar något otroligt efter julen!

Men inatt sov ju Erlend här,och vi kollade på i rymden finns inga känslor, grym film! Faktikst, mycket-bra! Och idag har jag, syster och Erlend bakat pepparkakor på förmiddagen och på eftermiddagen har jag varit på marknaden! Bara den får en ju att känna julstäming! Och somvanligt efter allt röj fick vi äta upp allt från cafet! Naajjs, förutom den lilla delen där jag och Anna slutade som glaserade mulad böta ungar ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0