21:24


I dag har jag oxå hunnit dansa och träffa denna muy bonita tjej! :)

Yo! Jag är grymt trött och har varit vaken hela dan, men somnade för typ 1,5 h sen. Hahah, men nu är jag vaken igen, dock är jag fortfarande grymt trött! Övernattningen var G-R-Y-M. Shit vad kul vi hade hahha ;) Vi har hade en mysig middag och efter de, organiserad maffialek och lägerbål med massa stearin ljus och sång,  sen började folket dricka kaffe.. Hahha, då hamnade även, hissa upp Emils halsduk i flaggsången, jag har aldrig, krovkrig, korvsång, loves skämt, snöbollskrig, massa snack och massa mer hamnade på schemat! Hahahah, Marcus hade kameran, så bilder kommer nog. Nu ska jag se film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0