I cross over borders but I'm still there now



Denna trevliga perfym fick jag, tack! Sen köpte jag själv en tröja från Bikbok som jag inte har något bild på då jag glömde den bra webcamen hos mamsen.. :/

Kom hem från en Grym helg i Göteborg för litet ett tag sen. Det var grymt! Vilka julfeelings man fick oxå, från hotellet såg man Lisebergs stora julbeslysningar och på gatorna var det redan jultyntat! Mys! Vi har mest tagit det lungt med film bla en super äcklig film med namnet Case 39. Men oxå gått runt på stan i en del affärer och tagit en fika på ett mysigt café, sett hans pappas show, the big bang show om jag inte minns fel, den var grymt bra och hade den superhärlig stämming! Skulle bloggat för ett antal timmar sen, men fastnade på lite andra saker. Men nu sitter jag här med en stor kopp te i handen och ska plugga lite innan jag borde sova, för det var väl de ändå som jag inte fick i gbg, inte tillräckligt iaf för jag är grymt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0