Svaren!

Tack för alla frågor, fick in en hel del även fast frågestunden bara varade i 2 dagar! Har valt bort några frågor som jag inte tyckte passade, annars så kommer svaren till alla! :)

Postat från; Dansken.
Hur långt är ett snöre?
- Ett snöre är 36,89 cm lång!

Vem är du kär i?
- Jag är kär i Erlend Körberg, världens finaste pojkvän!

Vad är din största hemlighet?
- Jadu.. om jag berättar så är det ju ingen hemlighet längre ? Eller hur ?
På mage eller rygg?
- I allmänhet eller när man sover ? Hahha, om man ligger på rygg kan man ju se stjärnorna, men bortsett från de föredrar jag att ligga på mage, tror jag.

Postat från; Yoshi.
Gillade du Adrian Andersson förut? :)
- Nej, jag gillade inte Adrian. Träffade honom förra sommaren på ett läger och har snackat lite med honom sen dess, och vi har blvit kompisar, dock inte så nära, men ändå. Men inget mer än så. :)

Postat från; Majaa
Är du en sko? :D
- Jaa Maja, jag är en sko! :D

Postat från; Anna

Varför är det intressant att jag frågar dig saker?
- För att du sa att du visste allt om mej, vilket du nu bevisat att du inte gör efter som du kom på frågor om mej som du inte visste! ;)

Hur många gånger har vi lyckats bli mulade av steve/ola/nille etc. tillsammans?
- Hm, jag vet inte. Hahha, antagligen fler gånger än bara den i helgen..

hur lyckas vi med det?
- Kanske för att du jagade mej och kittlade mej, och när jag skulle stanna kom vi åt Steve som spilde typ saft över hela sej, och vi straffades med mulning och blev typ släpade längs golvet och kladdiga av tårtglasyr.. I allmänhet, så vet jag inte ;O

Hur många frågor ska jag skriva för attt du blir nöjd?
- Det hade räckt med 1 för att bevisa att du inte vet allt om mej ;)

Och hur lång tid kommer det att ta för dig att svara på dom?
- Oj, glömde räkna :D

Postat från; Mickan Taraldsson
Vilket är ditt favorit godis ? ;)
- Hm, vet inte riktigt, är ofta sugen på olika. Men surt, salt och laktris är gott. Är smått förälskad i plockgodis, för då kan man ta lite av varje, och det är härligt med en stor påse godis man plockat ihop själv ;D

Postat från; Norea
Vad har du för framtidsdrömmar/planer?
- Jadu, vill komma in på ett bra gymnasium och plugga något jag tycker är kul, men oxå även dansa. Sen vill jag se världen mer och resa! iguess! ;)

Favorit band/artist?
- Svårt, jag gillar så mycket musik och framför allt mycket olika, svenskmusik är bra som Håkan Hellström, Timo Räisänen, Kent, Shout out louds, Florence Valentin, Andreas Grega, Johnossi och många fler. Helt enkelt - Svensk musik är bra! Men även annan musik gillar jag som Coldplay, John Mayer, Eminem, The Fray, The Script, Phoenix, Tyler Hilton, Regina Spektor, The strokes, The hives och jaa, jag skulle kunna hålla på hela natten!

Vad gillar du mest med dig själv?
- Jag vet inte, är inte speciellt bra på att se bra saker med mej själv, jag kan älska mina tankar samtidigt som jag hatar dem, svår fråga, jag vet faktiskt inte. Vad tycker du är bäst med mej ?
Vad är det coolaste du kan göra?
- Jag är ledsen, jag kan typ inge coolt, typ stå på tå. Shit vad tråkigt, det måste ju finnas något coolare jag kan göra ? :O

Svaren på resten kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0