LALALALA


bild från i somras!

Tjo! I går träffade jag Erlend efter skolan, vi kollade på en film och pluggade NO! Stressigt! Provet var ju imorse, och pluggande fortsatte in på natten och morgonen. Dock sov jag kvar hos Erlend. Sen igår eftermiddag var jag och hos tandläkaren och nu har jag 2 små bla ploppar i munnen. Otroligt, otroligt störande! Ont gör det oxå :(
Jag gick inte idrotten som jag egentligen borde vara på nu, är alldeles för stressad, huvudet gör lite ont vilket snart ska kureras och sen skulle jag knappt hunnit möta upp elevrådet itid så, men nu ska jag fixa det sista! I natt kommer jag sova borta med hela Elevrådet ute i en lite stuga! Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0