Home sweet home


en liten bild på mej en i början av månaden Oktober.

Tjoo! Så var man hemma då, dödstrött och inte ett dugg mindre sliten än innan lovet. Fortfarande lock i vänstra örat och sen har jag dragit på mej en trevligt förkylning med hosta och allt! Här är det iskallt, kunde inte sova i går kväll, kylan i mitt rum gjorde mej pigg, så jag pratade med älskling ist. Och jag kan inte fatta att det ska var såå j*vla kallt här! Jag kommer ju frys ihjäl innan jag dött av trötthet eller min grymt älskade hosta.. Dock är det mycket bättre nu! Men nu ska jag ta och äta och möte upp lite människor i centrum för i dag är det utbildning på schemat! Förlåt för alla stavfel som antagligen finns i detta inlägg, men jag tror jag har glömt hur man skriver ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0