Build my world of dreams around you. I'm so glad that I found you



Tjoo!Äntligen är veckan snart slut! Har gått omkring som en zombie, hahah, men typ. Har inte orkat något, myskläder osminkat all week!
Fick tillbaka min engelska uppsatts i dag, i-i-i-inte nöjd! Eller asså det är väl bra med tanke på hur lite tid jag lagt ner på det där, läste inte ens ut boken vi skrev om, vet inte riktigt varför. Menmen, sämsta provresultatet hittills, jag som stolt kunde säga att mitt sämsta förut var VG+, typiskt! hehe,
I dag satte dem upp julgranen i centrum, eller dem ställde dit en gran iaf, haha. Har jättemycket julfeelings! Älskar julen! Faster frågade i går om önskelista, så ska nog börja knopa ihop en! Men nu ska jag laga köttbullar som hemkunskapsläxa och dem ska vara klara när mamma kommer hem, så nu får jag allt sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0