" And Sometimes you close your eyes "


Äntligen får jag ta det lite chill! Vilken stressig dag! ;O Massa med, vännerna, tankar, hunger, trötthet, talang, som nu är i morrn, repition, elevråd, dans, stress, lite panik på hörtet som det sista. Yaay! Bortsett från allt det va det en bra dag! Min dag har typ varit ; Stress till skolan som en nyvaken björn som går i sönmen, elevråd då vi får reda på att vi skulle träffa Föräldrar flreningen på kvällen,  lektioner och stress inför vår talang jakt i morrn, för det är ändrade planer så nu äre 3 föreställningar igen ist för två, och Emma va sjuk så vi fick panik lösa problemen med våra pausunderhållning. Sen fick jag och Arvid jobba diplom innan det va spanka, då vi fick förhör på en läxa en vikarie dragit in, men klarade mej iaf från bakläxa, sen vare äcklig lunch så det blev snabbt till Norea med Oskar, Simon, Calle Viccan & Kasper. Sen vare lektioner igen, och tankarna snurra och sen vare ute gympan, tråkigt med jogging. Sen blev det direkt till Centrum i sällskap med Joel G, Joel S & My. Jag och My stack till dansen för sista inför föreställningen. Sen fort hem och äta och till skolan på en halvtimme, för ett timmes möte med FF om rektiorn och stuff. BLABLABLA! Åååh, hahah! Men nu ska jag dra ut en fästing på min älsklings katt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0