Att kunna känna sommarvindar

Hejhej, nu är jag hemma igen och har till och med kollat på en ganska hemsk film, Vinterviken. Baserad på boken med samma namn som jag läst för att tag sen, grymt bra men somsagt ganska hemsk :) Vi åkte till graven och sen till lyran för en lite fika ;) Av Faster i födelsedags present fick jag en till Thomas Sabo berlock

Tänkte lägg in lite bilder från festen i går, eller jaa, tjejmiddag! Jag hade iaf grymt kul ^^ Vi gjorde massa saker som, att se alla äta morotspuré, ätitsmumsmums, banan med salt och ingefära, och massa äckliga saker, hahahah! Grymt med matstaffet! Sen va det ju marängkrig, hemgjord spya & lite dancebattle, hahah en toppen kväll vill säga, men galenheter och trevligheter! :) Nu måste jag städa lite mer och sen ska jag måla naglarna ;)Puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0