Du lysser upp mitt liv av att bara finns älskling!


En fet bild på mej själv.. hahah bildbrist!

hejhej, ligger här i min säng och orkar inte göra något speciellt.. så drogar kent ist!
I dag har det varit grymt väder eller iaf på dan. det va ju schemabrytande dag så vi såg på inprovesations-teater och sen spelade vi brännboll vid personne! HÄRLIGT! Min grupp vann alla matcher! Yaay! Och jag gjorde första frivarvet! Stolt ^^ Sen blev man halft badad i poolen där oxå! Men det va verkligen summerfeelings i dag! Herregud så härligt!

Sen mötte jag Emma & Erlend som var i en annan grupp som hade brännbollen och teatern i tvärtom ordning som jag :( och sen så mattis oxå såklart! :) Men vi åkte isf in till stan där vi köpte present till Kim, med tre tior och resten enkronor, Det va maaaasssa kronor! Gud så kul det va, med dom i kassan! Hahha! Sen kom Calle & Max oxå! Och vi svara vi på massa sex-frågor på H&M för deras kampanj så fick man kondomer, hahah! Och sen blev det så klart donken innan vi sen gick bort och mötte Kim som kom med tåget från Uppsala! Yaay! Så grymt kul att träffa henne igen!
Jag & hon blev lämnade på ett Café medans Emma, Erlend & Mattis skulle köpa persent till mej och typ Calle & Max med.. Så jag och kim snacka jättemycket över en fika på EH. Och vi skratta åt allt och alla som gick förbi. Mest åt kille som cykla långsammare än en nyföddbäbis år. " Bike for the wind! " hahah, men han man hår som såg ut att vara en fet bajskort med tejp på änden! Hahah, Sen såg vi Amir oxå! hahah, Kim skände ut oss totalt ;D

Men sen åkte vi hem när dom va klara och då blev det tacos hos emma innan det blev gården med massa folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0