Förväntningar.


Tjaa, äntligen lite lungntid! Sitter i mitt nystädade rum som en nyduschad trött lite unge. Har sprungit runt i skolan som en trött zombie i dag! Men klarade igenom alla lektioner till och med Orgenteringen vad Mälarhöjdsbadet! O.o Sista lektionen var hemkunskap och vi gjorde fiskburgare, hahah! Olivia är nog den petigaste människan jag vet! Efter skolan blev det iaf glass i centrum med Emma, Linnea, Erlend & Isak. Det va ju så GRYMT varmt i dag! Men häärligt ändå! Sen gick vi tjejer hem till mej och dog i solen och lyssa på musik! Riktigt trevligt. Fast sen va Emma tvungen att gå så jag och Linnea städade mitt rum och hon plugga lite innan det blev en kopp té på gården :)
Sen har jag ju stått i köket och gjort godaste pastasalladen till morrn då det är teater och brännboll som gäller ;) Och helgen har grymmaplaner!

Fredag ; Kim kommer!
Lördag ; Planer med henne, Emma & Nina. Sen blir en födelsedag sleepover på kvällen!
Söndag ; Med Kim & Emma :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Alltid:P

2010-05-21 @ 08:21:40
URL: http://odarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0