Jag snurrar fortfarande!


Bild från Grönalund's hemsida ;)
Har haft en riktig toppen dag! Mötte ju upp Agnes innan vi tog båten från slussen ut på Djurgården, när dom båtarna gå, då är det snart sommar! Utan för kassorna där det ska köpas Guldkort träffar vi på Nina & Micha. Det va rikitgt länge sen jag träffa Micha och Nina med, eller jaa.. Sen Emmas fest, menmen, så efter en fin start med Insane & Tilt så träffar vi på dem och åker med dem heladan! Sen på eftermiddagen kommer oxå Erlend & Mattis så vi åker allihopp! Sjukt mycket skratt och skrik kan man ju kortfatta det. Efter Flygande mattan skulle vi springa till Bläcckfisken, då Nina råååkar putta in mej i en blomkruka nästan och sen nockar hon mej så jag börjar blöda näs blod, men shit så vi skratta, vi bildar tsm en skrattande hög innan vi måste skärpa till oss och hämta papper, men det gick iaf över fort :) Sen blev det tre kulor Ben & Jerry, och det va riktigt mycket glass! Så sen skakade vi för att vi frös och jag hade typ brainfreez i hela kroppen, om det nu går ;O Haha, och efter en hel dags tjat så fick vi upp Micha & Nina i tilt! Och sen var det ju massa, med fnittermannen, killar som filma, och massa roliga sakerr som förgyllde dagen! Och det va typ inge folk på Grönan heller och solen sken hela dan! ( y ) - Toppen dag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0