" I wish i could put my self in to your bag "



Hejhej! Just nu sitter jag är jättetrött och pratar med Erlend i mitt nya rum hos Pappa, eller jaa.. det är inte nytt det är de gamla jag ahde förut^^ Men har inte bott här sen ett år tillbaka såå det är typ nytt  ;) Idag har nästan allt varit bäst! SOLEN! Jag älskar den! Det va fakitkst 23 grader i dag! ^^ Dock inte lite varmt som i lördag men ändå! Det va grymt varmt! Härligt!

Efter skolan gick jag hem och duschade efter som vi hade gympa som sista lektion och sen failde jag lite efter som jag glömde min shorts i skolan och alla andra kläder var hos mamma så det fick bli en av pappas koftor som jag hade på mej när jag sen mötte upp Matilda K vid Götgatan, stackar hade fått vänta ett tag medan jag sprang runt hemma och hade verkligen inget att ha på mej. Sen snackade vi om nästan allt mellan himmel och jord, jaa så blir det ju när man träffas för sällan efter att hon bytte skola. Sen gick vi längs vatten och bara snacka på och jag fotade lite efter som några foton saknades till åretsfotograf, sen gick vi runt i gamla stan innan vi tillslut hande på kajen med maaassa mer folk! Där satt vi i solen och bara njöt och snacka rikitgt länge innan vi sen gick bort till tcentralen och åkte hem! Men nu måste jag kolla fotonen , det hade jag glömt! O.o Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0