Mitt land är mitt land, bara mitt.


Tjaa, kom nyss hem! Riktigt trevlig dag måste jag säga! 25 grader och sol! I love it! Vi var på Lage 157 vid tolv och mötte Tilda, Vendela och & Madde. Gick runt där rikitgt länge innan vi kolla på ett vandrarhem för sommaren med kinaträffen på hem till dem. Där blev det kubb i solen och bara lata sej på den gröna gräsmattan, och shit så varm det va! Sen blev de god middag, mer kubb, lek med deras hund och efterrätt. Innan innan vi åkte hem blev det oxå tvspel & kortspel i värmen i solnedgången typ :) Sen vare oxå riktigt kul att träffa dem ingen, det va ett tag sen ^^

Och jag fick massa köpt! Härligt med lite nytt, det blev 1 kofta, 5 trosor, 1 jeansleggings, 3 tights, 3 t-shirts, 2 långärmade, 1 jeans, 1 linne & 2 armband! Hahha, sen kommer ju min kära mamma och syster inte få ha sina saker i fred direkt ^^ Ni får se det irl, orkar inte fota och fixa, för är grymt trött så ska nog sova strax :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0