Utdate på rygg från soffan!



Tjaaa, här ligger jag och slappar! I dag har jag typ inte gjort nåt, utöver sleepovern förutom att städat och följt kim till centralen. Men jag är grymt trött, men tanke på hur mycket jag sov i natt äre väl inte dirket konstigt! Vi var nämligen 11 stycken hos mej på 8 sängplatser, men det löste sej riktigt bra ;) Det va jag, Nina, Kim, Emma, Erlend, Mattis, Calle, Max, Victor, Arvid & Jakob. Men shit så grymt sätt att fira sin födelsedag! ;) Film, vänner & mycket flumm! Vi kollade på 2012 & Van Wilder, hahaha ;) Sen vare ju tandkräm på många ställen i lägenheten efter de, hahaha, grymaste va nog när Erlend hälde tandkräm på Kim's han sen kittla jag & Calle henne i panna och SPLASH! ;D Hahahahha! Ska kolla igenom alla bilder sen när jag kommer till mamma, men nu måste jag packa! Puss!

TACK FÖR ALLA UNDERBARA PRESENTER!

Kommentarer
Postat av: Rosa

Vad fick du för roliga presenter? :D

2010-05-23 @ 18:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0