Update..

Åååh, är grymt trött! ;O Hahha, äntligen hemma, från Grönan med My, men där träffade vi oxå Zacke & Leo. ;) Trevligt trevligt, även fast allt bara snurrar just nu var det grymt då ;) Efter skolan stannade jag med några stycken och det blev mycket skratta om typ skunkar med potatissallad, don't ask! Sen mötte jag My när dom gett upp att hålla fast mej, och vi åkte till Grönan :) Jag kunde inte dela mej själv och både åka till Grönan och träffa dom andra, så får hoppas att dom inte är för sura, speciellt inte Calle som inte verkade så glad över att jag hamnade på Grönan ;S Förlåt ^^ Aja, i morrn är det dans som gäller hela dan! Dansuppvisningi Farsta, messa iaf du har lust att komma :) Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0