tears of joy,


Kom nyss hem från Cybertown vid Fridhemsplan och sitter nu i min härliga "I went Insane before anyone else" tröja med dannys autograf på ryggen! Hahah, hela saken är ju från då jag var testpilot på grönan och åkte Insane först av alla och innan det ens öppnade :) hahaha, nog om det.

På Cybertown gick det väl bra ^^ Kom 5:a & 7:a av 22. Hahah, men låg tvåa precis i slutet innan jag ramlade ner till 5:a på typ en minut ;/ Hahahha, men kul vare iaf! Jag van iaf över Uffe för jag sköt honom totalt 11 gånger mer än vad han sköt mej, ahahha ;) Yaaay! Dock lurade Vera med alla på grymt fula namn, Vermeister, Singmeister, Malmeister, Anmeister, hahahhaha! Fast Stewiiboy@ gick inte med på att heta Stiffmeister ;( Aja, kom på vägen in dit på att jag har en ganska stor spanska sak i morrn, typsisk, Aja, Adiós!

Update; Och No, men böckerna är kvar i skolan, greaaat! aja, får låna lite Engelska tid till de i morrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0