Stiliga vår!




I dag fick iu sovmorgon, fast jag och Emma hann ändå bara precis i tid.. haha, sen vare terränglöpning i Mälarhöjdsbadet, dock är jag förkyld och mitt ben gör fortfarande ont sen i måndags så själv var jag inte med, riktigt synd! Men jag gick runt med några stycken och sen tog det en timme för mej och Erlend att komma tillbaka till skolan, haha långsammare än långsammast ? O.o Sen vare 9:ornas kabaré.. Den var väl bra förutom ett pinsamt inslag då dem gjorde en parodi på vårat Haarypotter party vi hade för ett tag sen och våran boobs are o.k dans! :O hahah, nu är jag ganska glad att jag var den som filmade den gången, haha. hahah snacka om att jag sen blev ganska skylld på för att filmen där vi dansar oc sjunger, My-boobs-are-o.k hamnade på facebook. Hahhaha, men det va väl ganska kul oxå ändå, vem hade lixom trott att 9:orna skulle vara såååå avundsjukaa så dem skulle göra en parodi på våra roligheter ? ;D Efter skolan så tog jag sälskap med några innan jag gick hem och gjorde chokladbollar och nu ska det pluggas spanska ;/ Puss.

Kommentarer
Postat av: Från alla nior

JA FY FAN VAD AVUNDSJUKA VI ÄR!!!! Får vi vara med på nästa harry optter och dansa eller?

2010-05-06 @ 21:24:31
Postat av: Alla nior

JAG GUD VAD AVUNDSJUKA VI ÄR! Ta med oss på nästa harry potter partaj så kan vi dansa tilsammns!!

2010-05-06 @ 21:28:19
Postat av: kaaaaajsa

åååh jag vill oxå leka harry potter med er flickor!! plzzzz :D

2010-05-06 @ 22:18:07
Postat av: Anonym

Blire saft på partajet då också? avis

2010-05-08 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0