Snabbtsnabbtsnabbt!


Shit vad jag är trött! det va grymt i går kväll och efter det sov Emma här, fast vi typ dog i sängen efter att Emma tagit 100 år på sej att blogga ^^ Idag skulle jag ju egentligen till min pappas moster 2 timmar här i från. Hon har fyllt 90. Men pigg tant som hon är har hon klättrat på stegar och fixat för alla gäster som skulle komma och trillat ner och brytit benet, så-kan-det-gå! Så ist vänter nu mamma otåligt på att jag ska komma så blir kyrkogården men Farmor och Faster och födelsedagsfika för mej :) Det är inte heller helt fel ;) Tack för i går alla tjejor! Hälften av bilderna finns på Facebook och sen får ni bilder här i kväll :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0