My b.day!


Tack igen finste Erlend! Jag älskar det, och dej! :)
Och jag vet, ni älskar min mobilkamerekvalité ;)

Tjaaa, yepp i dag äre min dag! Och det har varit ganska bra faktiskt, har fått massa grattis och fina pressenter! Hahaha, har fårr 127st hittills på facebook, gilla som min mail va full! :O Hahahah, vilket problem alltså! O.o Hahah, nejdå bara trevligt! Dock hade jag matteprov som första lektion, men blev sen för att jag tänkte att jag kunde ta de lungt på morgonen och ta bussen, men såklart så kom den inte! Såå.. men det gick nog ganska bra iaf :) Och efter skolan var jag med Norea och man kan väl säga att vi fått ganska bra lokalsinne iaf! ;)

TACK FÖR ALLA PRESENTER OCH GRATTIS I DAG! :)

Kommentarer
Postat av: Kajo

gosh! jag vill med ha dom solglasögon..grejsen xp. hihi

2010-05-29 @ 12:37:04
URL: http://www.chokladpudding.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0