Lata dagar i sommarsol!


Emma & Jag hade gaanska kul för exakt ett år sen oxå! O.o

Hellu, sitter här i shorts! Kärlek! Dock äre några gamla och inte mina dirket favoriter, menmen, shorts som shorts. Några saker finns fortfarande på inköpslistan för sommaren! Kom precis hem, emma skulle nämligen gå klockan 9 och då skulle jag följa med henne, gick fakitkst ut i bara shorts och t-shirt och frös inte alls! yaay! :) Men iaf vi kom inte så långt utan hamnade utanför gården med Calle, Max & Sixten. Där fräschade vi upp våra barndoms-minnen genom att leka massa klapp & spark lekar och typ ramsor, hahahha! Grymt kul! haha, fast vi ahde redan tjuvstartat här hemma när det stog på facebook om "hej-jag-heter-bengt" ramsan! hahahha, aja kul kväll! Annars har jag träffat Emma hela eftermiddagen :) Nu måste jag skirva ut foton! Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0