Sweet dreams!


bild ej från i dag, Isak & Erlend Bananshake, TIME FOR ÅTERTRÄFF! :D

Hejhej på er! Ligger nu grymt trött i sängen, höll nästan på att somna i Erlend soffa där jag spenderat min eftermiddag! Supertrevligt! Plus att vädret till lät både shorts, stuttsmatta, barfota promenad & middag på Erlend balkong med finaste utsikten över staden och solnedgången :) Jag älskar't! Hos Erlend hade vi det mys, hoppa stuttsmatta, som sagt och åt både kroppkakor vilket jag insåg va största sommarminne från Öland förra sommaren och sen blev det godmiddag och tårta :) Trevligttrevligt annars tog vi väl det allmänt lungt!

Innan de var jag och Mamma i skärholmen! Det blev en del nytt! Bytte först en bh, en skjorta och ett linnea som jag fick i födelsedags present mot bh & en blus :) Mycket trevligt, sen inhandlades det oxå ett par svarta gladiatorskor-skopunkten, svarta ballerina-dinsko, en klänning, antagligen min avslutningsklänning-topshop :) Och lite småsaker :) Men nu ska jag sova i morrn börjar sista-hela-veckan! Puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0