Kvällens


Hejhej! Nu sitter jag här och smygbloggar lite! Kim, Emma, Max, Calle & Arvid är här och fler blir vi :)
Vi hade liite stress, ojoj, jag blev busted av max! Hahah, Vi fick värsta stressen på eftermiddagen! :O
Träffade Emma, Kim & Nina vid 12. Nu kom Victor oxå. Men vi träffade och gick till axelsberg där det va markand så kim & nina provsmakade allt som gick att göra! Ojoj, nu blev jag busted av alla. I dag grillade jag med Erlend, Mattis, Emma, Kim & Nina! Grymt najjs! Sen blev det vatten krig! Sen har man oxå hunnit med att bli insmetad i choklad och badat i ett vanligd badkar med 4 pers! Hahha, tråååååååångt! Men kul! Nu ska jag vara social! Puss! Bilder kommer i morrn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0