Kommer verkligen sakna dej!



Lite pics by me..
Hellu, förlåt för jag inte skrivit så mycket, har lixom inte haft tid, i dag har det varit en toppen dag, värme och sol är ju bara början och sen var det sista skoldagen på veckan och faktiskt har nog allt gått bra och varit på topp idag! :) På livs tjockade sej hela klassen i oss MASSA bakverk! Det blev till och med över när alla ätit massa och till och med tagit hem lite! Efter skolan åkte jag och Emma till skärholmen, och på vägen dit mötte vi några andra tjejor som vi även mötte på vägen hem! Vi sprang runt som galningar där, eller ja båda va ganska slut så sprang gjorde vi nog inte. Vi hittade iaf grejs till Amanda & Sofia och sen till min kära farmor. När vi var tillbaka i mälarhöjden blev man upphämtat och körd till en liten födelsedagsmiddag för min nu mera 92 åriga farmor :) Supergod mat som vanligt följt av det vanliga snacket på "släktmiddag" Sen blev det direkt Sofia & Amandas födelsedagsmiddag, men massa roligheter med tjejerna :) Time for bed! Efter att jag fixat lite med min önskelisa som inte alls är klart och jag fyller år om.. 12 dagar! :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0