Jag är helldre blind än ser mitt liv utan dej.



jaaduu, min glass-galna moder ;)
Hejhej! I dag har jag typ inte gjort nåt! Fast det är skönt, i morrn börjar ju skolan, :( DISLIKE! Men träffade Vera vid Kungsholmensgymnasium vid 5 och gick på kollomötet, träffade massa ledare och fick massa svar på frågor typ, inget speciellt. haha ;) Sen i bilen hem så sa jag till mamma att jag tycke vi skulle åka och äta glass, och då körde hon till Stockholms glasshus! Hahha, " om det är glass du vill ha, äre glass du ska få" Hade aldrig varit där men gud så god glass dem hade! Sen har jag spenderat min kväll i sängen med musik och dator, och snackat med mycket efterlängtade Erlend :) Men nu ska jag sova ;p Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0