imorrn då smäller det!



Väääldans vad snygg man va på sin förra födelsedag, *host*
I morrn äre min b.day! Let be fjoortis! ;O

Tjaaa, idag har jag varit på grymt konstigt humör! Vissa skulle nog kalla de flumm, hahah, har nog sovit för lite, men vardagen blir så mycket roligare om man sjunger shake that as på spanskan eller leker att man mediterar mitt på skolgården, eller varför inte föreslå att man ska ha grupp arbete på spanskan, dock blev nog inte alla så glada, hahahha! Sen vare ju grymt kul lunch måste jag bara nämna! Efter skolan var jag med Emma hos henne och snacka och plugga matte eller jaa, lite plugg blev det ju iaf innan jag sen kom hem och hamnade framför topmodell så nu måste jag plugga ännu mer, fast jag har verkligen inte lust, vill sova så hamnar nog i sängen ändå :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0