Don't walk away,


Förra sommaren! Och nu äre snart sommarlov igen! ;O
Hejhej! Jag hatar torsdagar! Dem är riktigt jobbiga ^^  Började åtta med So, fast vi hade musik ist! Hahha, för vi missade i tisdags, vi sjunger Fascination - Alphabeat! Och det är årets avslutningslåt alla i sjunan, av förslag av mej & Emma! Hihi, Sen hade vi ju Origentering i Mälarhöjdsbadet, och det gick väl bra :) sen hämta min mamma mej och vå åkte och handlade tills i morrn då det är tjejkväll hära, och sen lämnade vi in min mobil på lagning! För den är död! :O Så jag har inga nummer bara så ni vet! Men annars har jag iaf systersmobil :)
Efter skolan har jag skivat kyckligt men nu ska jag gör i ordning mej och sticka till Cybertown med spej! Puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0