Don't let me go.


Random pics från i går.. ;O

Hellu! Nu har både Linnea & Erlend gått, linnea gick först för hon skulle på Grönan, så det blev bara jag Erlend till frukost, brasan i går va riktigt kul faktiskt! Gick ju dit med Agnes, Erlend & Mattis. Där nera va ju större delen av min kompisar, och kompisar som man typ aldrig ser eller kompisar man inte riktigt lärt känna, hahah :) Efter brasan och fyverkerierna så gick alla långsamt mot parken, där vi tränge ihop massa folk på gungan och jag och malva höll på att dö. Jag fick nästan seriös panik! ;O Läskigt.. ^^ Sen kom det typ fem poliser och snacka med oss, dom skulle tydligen vara i mälarhöjden hela natten. Sen stanna vi ett tag till och det kom mer folk från skolan. Sen försördes det lite grann på slutet menmen, jag, Linnea, Erlend & Mattis gick hem till mej innan Mattis blev hämtad. Linnea va typ trött och somna typ dirket efter att vi satt på film.. tråkmåns! ^^
I MORRN SKA JAG KÖPA GULDKORT! YAAAY! ;D
Nu har jag lite brottom, det blir rep inför talang hos Marie ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0