DHET BHALLAR OUUUUUR!


hahah, äntligen hemma nu iaf, och shit vad jag är trött! Sov ju hos Erlend så jag mötte Emma vid centrum och vi gick och hyrde filmen Prinsessa innan vi fortsatte i regnet mot Erlend, lite senare blev det Grotesco och en Prinsessa & P.s I love you. Båda filmerna va grymma! :) Dock somnade Mattis först och då ritade vi ner honom totalt! Med massa ord & bilder. Hahah, vilket konstverk! ;O Först efter insåg vi att det va en permanent penna, vilken fail och shit vad vi fick ångest, fast gud så kul det var! Han vände på sej hela tiden så vi kom åt på alla ställen! Och det va grymt kul på morgonen på jag vaknar av att han ska hämnas på Erlend, och vilken grym min av gjorde när han insåg att han va nerklottrad ^^ Sen på morgonen blev det en film till innan vi åt och följde med till deras cirkus. Efter det åkte vi till drottninggatan och kolla i lite affärer, donken & hemköp för deras underbara laktris (a) Sen åkte vi tillbaka till Erlend för tacos och mer grotesco. ^^ Toppen trevligt helt enkelt :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0