Det finns inga ord för vi andas, tänker, känner samma sak.


tjaatjaa! Ligger i sängen och bara chillar med lilla dator & lyssar på musik :) I natt sover syster borta så det blev en liten Dotter & Mor kväll, dock sitter vi nu i olika rum med varsin dator.. O.o menmen, innan de har vi varit på Asiatiskreataurang och sen köpte Converse till mej, Oandvända från Usa, låga mörkblå för 400:- Vilket kap va ? ;)

Hahha, annars så har jag gjort en sak konstant hela dan, tänkt på hur en person bara försvinner längre och längre bort från mej.. :( Och sen ville jag inte bara sitta och deppa över det, så jag fick någon konstig kick och började städa mitt rum, vilket verklugen behövdes och jag vet inte hur länge Mamma tjatat, men nu äre bättre :) I morrn kommer mycket efterlängtade Linn hit från typ Umeå (?) med sin pappa på frukost, har inte träffat henne på jättelänge, då hon varit en lite prutt och inte kommit på Kinaträffen ;o Men i morrn iaf, ska bli riktigt kul! :)

Annars är morgondagens planer ganska tråkig, Ikea för lite av de sista till mitt rum, följa med mamma och träna, eller ja.. jag får inte träna där så det blir väl titta på O.o
Och på Lördag blire Eskelstuna & Lager 157! :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0