Dansuppvisning!




Fler bilder hittar ni på facebook, i mitt "the danceing thing" album :)
ÅÅåh, är grymt trött nu, kom hem för ett tag sen från Farsta. Det blev stessigt i morse men jag och my hann prcis dit till 10. Då vare genrep med ljus och scenkläder och allt på scen. Vi va typ nummer 8 tror jag.. Men vi kollade på alla, många var riktigt bra och andra inte alls ^^ Hahah, dansade ju till Morning after dark, och det är tydligen lite vampyrig och därutav våra kläder. Men dom var iaf mycket snyggare än förra årets (a)

Efter som vi skulle vara lite faliga, hårda och typ kaxiga så var det inga leenden på scen ut mer evillooks och dödarblickar, haha man det är svårt att inte le! Sen vara stress med maten för att hinna smink, sen börja allt. Första föreställningen gick väl helt okej, jag failade och det syntest! Till och med så mycket så att Joel komenterade det efter, jag typ glömde ett steg eller jag blev efter i det steget.. och andra föreställningen gick bättre för mej iaf, alla sa att det såg jättebra ut så då får man väl vara nöjd ;)

Men nu är jag nyduschad och äten så ska packa mitt och möta upp emma för en sleep over hos Erlend med Mattis :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0