Brooooooo!


Har maaassa bilder från idag! Min favorit, alla ( nästan ) vi barnrumpor som går just nu!

Hejhej! Nu är jag hemma från kvällen brouppgift som nog var det ända seriösa i vårat fina videobloggsinlägg ;) Det va riktigt kul förutom att jag fick äta en coccosblogg med salt i. Något blad det äckligast jag ätit! Fyf*n! Alla bah svälj men när jag gör det så kommer de upp igen, höll seriöst på att spy! Det kom upp om och om igen efter att jag svalt det! USCH! Aldrig igen! Vi hade mörkertunnel och massa roliga saker för att få 98:orna att vilja komma till oss. Dom verkade iaf ha jättekul! Själv blir man ju faktiskt tredjeåring i höst! :S Tiden går fort ;p Aja, nu ska jag äta nått & plugga SO. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0